29 Mar 2011

Walkman

Benim şeker müzikçalarlarım... 
Walkman resmen öldü 2010'da.
Tüketim çılgınlığı yine aldı başını gitti, sadece yanımızda taşımamız değil, daha da küçük olması istendi insanlarca.. Kasetten CD'ye geçildi önce, sonra MP3 çalarlar, ipodlar, şunlar bunlar derken, Walkman öldü..

İlk kasetlerimizi sakladık bu zamana kadar, sanki bir daha dinleyebilecekmişiz gibi -hiç dinlemeden- evimizin bir köşesinden ayırmadık onları..

Şimdi, Walkman öldü. 
Kasetlerimiz elimizde kaldı.
Kimler hatırlar diye sormadan geçemiyorum Umay Umay'ı, Egoist'i, Grup Vitamin'i... Kasedi başa sarmaları, çat çut sesleri, kopunca yapıştırmaları..

Birkaç kaset (devamı da var bende, saklıyorum)

Kasetlerinizi saklayın yine de,
Plaklar gibi değerli olacak onlar da ilerde :)


(P.S Aslında Walkman Sony'nin tescilli bir markası, ama her margarine Sana dememiz, her peçeteye Selpak dememiz gibi her müzikçalara da Walkman dedik o yıllarda.. )



Umay Umay, Egoist ve Grup Vitamin'den birkaç klip yazının devamında...Dinledikçe insanın içi açılıyor cidden :) Egoist ve Umay Umay'ın müziklerindeki kaliteye dikkat çekmek istiyorum (her ne kadar Egoist'in kaydı kötü olsa da..)


 Umay Umay




Grup Vitamin


Egoist ( Alkışlarla Yaşıyorum'da denmiş ki: "Türk rock müziğinin önemli gruplarından Egoist'in "Egoist" isimli şarkılarına çektikleri bilgisayar efekti delisi klibi... 90'ların bilgisayar teknolojisini ve "Anaa nasıl yapmışlar lan" diye şaşırdığımız zamanları hatırlatan önemli bir eser... Şarkı ise 10 numara. Egoist'e saygılar ile...")

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Eleştiri ve beğenilere varım, ama hakaretler beni deli eder uleyn!