28 Mar 2011

YGS'den sonra...

...herkesin yüzünde aynı ifade vardı: "Abi noldu öyle içerde yaa?!"
Gerçekten de denemelerde karşılaştığımız sorulardan farkı yoktu çünkü YGS'deki soruların. Hani hep "daha kolay olur" diyenler var ya, işte onlara kapak yaparcasına uğraşmış ÖSYM.

Ama insandan insana da değişiyor işte, bana matematik kolay geldi mesela, herkes çok zorlanmış..
Sanırım herkesin ortak olduğu nokta da süreyi verimli kullanamamak..
Ben ki her sınavda 30 dk artıran insan, bu sefer yetiştirememenin paniğini yaşadım..
Birkaç tane boşum var sadece evet ama yine de o panik yetti benim birkaç soru kaçırmama.
Bir de o dandik silgiye sövmeden geçemeyeceğim.. Çakma pelikan!

Şimdi 2 hafta sonra sonuçların açıklanmasını beklemekten başka bir şey yok.
Bir de LYS için çalışmalara bugünden itibaren başlamalıyım.

Bu bir kaybediş değil, farkındalık yaratmalı bizim için.
Artık ne yapmamız gerektiğini daha net biliyoruz.
Aman diyeyim, kimse çalışmayı salmasın, bırakmasın.
Eğer şimdi salarsanız yazın o sıcağında hiç toparlayamazsınız.

Kolay gelsin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Eleştiri ve beğenilere varım, ama hakaretler beni deli eder uleyn!